loading...
:| پردیس جوک |:
امیر بازدید : 101 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (1)

ای کسانی که دم از رفاقت میزنید. . . .
.
.
.
.
.

لااقل هر۳۹روز یکبار،احوالی از دوست خود بگیرید که اگر مرده بود به چهلمش برسید!

/

/

/

/

میگن خوش تیپها عمرشون کوتاهه!
خوش به حالت!حالا حالاها زنده ای!!!

/


/

/

/

اگه زندگی سختی دارید
اگه بیکارهستید
اگه نیاز به سرمایه دارید
.

.

.

نگران نباشید…..ما براتون دعامیکنیم!

/

/

/

دیشب خوابت رو دیدم.با یه لباس نارنجی اومده بودی دم خونمون،هر چی‌ اصرار کردم بیا تو،قبول نکردی،گفتی‌ نه…فقط زود آشغالارو بیار!

.

.

.

اگه ۱۰ تا گًل گرفتی‌ دستت و رفتی‌ جلوی آینه ۱۱ تا گل قشنگ دیدی،
اصلا تعجب نکن، این نشون میده هم کوری، هم خنگی، هم دچار توهم شدی!

.

.

.

من دیگه اون آدم قبلی نیستم ، اما به نظرم این مشکل نیست !
مسئله اینه که من اون آدم بعدی هم نیستم !

.

.

یه روزی برای یه نفر اس‌ ام‌ اس میاد، می‌خونه می‌بینه سرکاریه، قیافش می‌شه عین الآن تو!

.

.

دوست دارم. تو چی؟
خیلی میخوامت. تو چی؟
دوریت اذیتم میکنه. تو چی؟
بی تو میمیرم. تو چی؟
.
.
.
من الکی گفتم. تو چی؟

.

.

به یه خر گفتن تا ۴۰ بشمار…
۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲……
عزیزم به خر گفتن،تو چرا میشماری؟!!!!

.

.

.تو حوضی که ماهی نباشه،قورباغه سالاره!….
چاکرتیم سالار!

.

.

.نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت،اما امیدوارم تا آخرین لحظه ای که در این دنیا هستم تورا سرکار بگذارم

.

.

.

.

.حیف که فقط تو یکی رو دارم،اگه از تو یه عالمه داشتم،تا حالا یه گاوداری زده بودم

فرستنده : فرانچسکو توتی

با گوشیت چیکار کردی؟
هرچی زنگ میزنم میگه گوسفند موردنظر در گله نمیباشد

.

.

.دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی
موندم چیکارش بکنم !

.

.

.به تعدادی جانورشناسِ ماهر برای توجیه رفتار بعضی‌‌ ها نیازمندیم !
روانشناسی‌ دیگه نتیجه نمیده !

.

.

.رفتم دستشویی عمومی ، در رو بستم دیدم پشت در نوشتن :
زوربزن ! تو می تونی … !

.

.

.

سلام
وقت شما بخیر
شمایی که قوز کردی جلوی صفحه مانیتور ! بله با شمام !
الهی من فدات بشم ، صاف بشین !
آآآآآآآآ باریکلا !

.

.

.

خوشبختی یعنی اینکه :
ساعت ۱:۳۰ شب دست بکنی تو جیب کاپشنت هدفونتو برداری ، بعد ببینی اِاِاِاِاِه یه رنگارنگ تو جیبته ، ورداری بخوری !

.

.

دیشب به قلبم گفتم :
شب ها خواب به چشم من نمی آید …
قلبم گفت :
از بس که بعد از ظهرا می خوابی !!! بیخود ادای عاشقا رو در نیار !!!

.

.

.

حیف نون پدرش مریض میشه ، زنگ میزنن آمبولانس میاد خانوادگی سواره آمبولانس میشن !
دکتره میگه : مریض کیه ؟
حیف نون میگه : پشت سرمون دارن با نیسان میارنش !

.

.

.

میدونی چیه ؟.

.

نمی دونی ؟
.

.

بابا دوستت دارم
.

.
تو رو نه ! بابامو میگم

..

.

.

دوست دارم هر روز دورت بگردم…
ولی با کدوم بنزین ؟!

.

.

زندگی‌ ۲ چیز به من آموخت
.
.
.
.
.
.
که هر چی‌ فکر می‌کنم یادم نمیاد چی‌ بود!

.

.

۹۹٫۹ % مردم






مثل شما فضولند !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ چطور است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 418
  • بازدید کلی : 28,310